Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur gör jag om jag har problem med biljettköpet via er hemsida?

Vem ska jag kontakta om det inte fungerar att boka plats/köpa biljetter via er hemsida?

Svar;

Om det av någon anledning får problem med att boka plats till våra programpunkter, via vår hemsida är du välkommen att kontakta oss på prepaid@smtm.se

Har du problem med ditt köp av entrébiljetter, vänd er till Get Your Guide kundservicesida; https://www.getyourguide.se/contact/?referrer_source=site_header

Vi rekommenderar att du köper din entrébiljett på plats i museet. Förköpta biljetter ger ingen förtur i en eventuell kö. Vasamuseet är ett kontantfritt museum. I entrén, butiken och restaurangen betalar du enkelt med kort eller Swish.

Vänliga hälsningar,
Vasamuseet (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.